czwartek, 17 października 2013

Dzisiaj dotarła do mnie wieeelka niespodzianka. 

Jakiś miesiąc temu brałam udział w konkursie organizowanym na FB przez Klub Mamuśki oraz firmę Wool Star, prowadzącą sprzedaż produktów z wełny. Do wygrania była jedna z trzech kamizelek dla dziecka z wełny Merynosa Australijskiego. Z uwagi na dużą ilość uczestników w konkursie, nadzieję na wygraną miałam nikłą, a jednak się udało. Moja radość była jeszcze większa z uwagi na fakt, że przegapiłam wyniki, które były dostępne już dwa tygodnie temu i zupełnie się nie spodziewałam tak uroczej przesyłki.
Kamizelka jest w rozmiarze S (104-110).
Jak dotąd to nasza najwartościowsza wygrana (ok. 167 zł), ale liczę na więcej:):):)


 W sam raz na zimne dni:)

P.S. zachęcam do polubienia facebookowego profilu Klub Mamuśki. Często organizowane są tam szybkie np. jednodniowe konkursy z fajnymi nagrodami.


4 komentarze:

Chwytam Szczęście pisze...

gratulacje :) bardzo elegancka kamizelka

abc pisze...

gratuluję! ;)

psychodelax3 pisze...

ale świetna! i na pewno będzie ciepła :)

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa:)

Prześlij komentarz