niedziela, 19 stycznia 2014

BAS Target- testowanie produktów

Ostatnio trafiłam na kolejną stronkę, na której istnieje możliwość zapisów do testowania nowych produktów. Obecnie na tapecie są torby sportowe, które wyglądają mniej więcej tak:

PodglądPodgląd
PodglądPodgląd
Postanowiłam i Ja spróbować swoich sił i zapisać się do testowania jednej z powyższych toreb. Według informacji na stronie Organizatora do dyspozycji recenzentów jest ich jeszcze 17, więc kto ma ochotę -zapraszam:)

Link do strony internetowej BAS Target

5 komentarzy:

Magda_bloguje pisze...

Też się zgłosiłam. BAS TARGET znam nie od dziś ale jeszcze nic nie udało mi się od nich dostać. A Ty znasz Sampler.pro?

https://www.todoarmo.pl/ pisze...

Ja też zgłosiłam się jakiś czas temu i cierpliwie czekam :)

Unknown pisze...

Sampler pro znam, ale dotychczas nie udało mi się od nich nic otrzymać...:)

abc pisze...

fajna akcja :)

Anonimowy pisze...

Zgłosiłam się, dzięki za info:)

Prześlij komentarz