poniedziałek, 26 sierpnia 2013

A to dzisiejsza przesyłka od Epanela, zajmującego się badaniem opinii publicznej. Nagrodę otrzymałam za udzielenie poprawnej odpowiedzi na FB, dotyczącej badań statystycznych.


Nowy egzemplarz z nowym logiem dołączył do zdobytego wcześniej:)


Polecam również zarejestrowanie się na http://epanel.pl/ 
Ja jestem zarejestrowana i dostaję co jakiś czas na adres mailowy ankiety do wypełnienia. W zależności czy spełniam wymagania danej ankiety czy nie, dostaję na wirtualne konto określoną kwotę. To nie jest ściema taka jak w przypadku podobnych firm zajmujących się tą branżą. Dowodem na to są komentarze na FB osób, które dostały juz przelewy. Trzeby uzbierać minimum 50 zł. aby zlecić przelew. Ja zdołałam na razie uzbierać 31, 20 zł.:) i zbieram dalej...:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz