poniedziałek, 19 sierpnia 2013


Dziś przyszła przesyłka od portalu Mama Na Zakupach, gdzie udało się nam załapać do testowania KART OBRAZKOWYCH dla dzieci w wieku 1-3 lat (synek ma 14 miesięcy).




W pudełku jest 18 usztywnionych kart z obrazkami tematycznie związanymi z TRANSPORTEM. Na każdej karcie umieszczony jest rysunek z podpisem, a na odwrocie jest powtórzony duży podpis. Jest to forma nauki i zabawy metodą Glenna Domana.
Dodatkowo dołączony jest fajny poradnik dla OPIEKUNÓW, w którym znajdują się pomysły na kilkadziesiąt rozbudowanych zabaw i gier przy użyciu kart. 

Na pudełku widnieje cena 14,99 zł.

NAUKA I ZABAWA INSPIROWANE METODĄ DOMANA
,,Według jej wytycznych mogą uczyć się dzieci w każdym wieku, bez poczucia, że wykonują żmudne ćwiczenia. Ponadto zabawa z kartami znakomicie wspomoże rozwój mowy, rozbudzi w dziecku ciekawość świata i będzie stymulować pracę jego mózgu." 

Zapowiada się super zabawa:) 

3 komentarze:

miraga pisze...

Ja mam serię o warzywach.

Unknown pisze...

super s[rawa ,wlasnie czegos takiego szukalm. Pozdrawiam Iza

Unknown pisze...

Muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawiła ta nowa metoda nauki czytania dla małych dzieci, do tego stopnia, że zaczęłam szukać bardziej szczegółowych informacji na ten temat. W konsekwencji zakupiłam zestaw do nauki przez zabawę ,,Genialny Maluch", przeznaczony dla dzieci od 6 miesięcy do 6 lat. Aktualnie jesteśmy w drugim z 5 etapów nauki, a wczoraj zakończyliśmy 4 tydzień. Teraz mamy dwa dni wolne od zajęć i od niedzieli zaczynamy tydzień 5. Cały harmonogram obejmuje 20 tygodni nauki, w tym 3 zestawy słów 3x dziennie, czyli 9 sesji dziennie po kilka sekund. Mój opis może się wydać skomplikowany, ale w rzeczywistości jest bardzo łatwy do realizacji. Według autora wystarczy nawet 5 minut dziennie.: Zobaczymy co z tego wyniknie...:) Pozdrawiam

Prześlij komentarz