niedziela, 18 sierpnia 2013


Szampon i odżywka Aussie Miracle Most, do włosów suchych/zniszczonych/pozbawionych blasku

Wszystko zaczęło się od mojej wygranej w jednym z konkursów na rossnet.pl. Nigdy wcześniej nie słyszałam o firmie AUSSIE, w Polsce jest od niedawna, dostępna tylko w Rossmanie.


Butelka o pojemności 300 ml, w kremowym kolorze. Dokładnie w takim samym jak sam szampon. Ze względu na to, że nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z zapachem australijskiego orzecha Makadamia, to zapach porównam z landrynkami migdałowymi:). Zapach jest bardzo ładny, a na umytych i suchych włosach prezentuje się przyjemnie. Butelka wyposażona jest w wygodny, wciskany dozownik. 

OPIS PRODUCENTA:
,,To cud (w pewnym sensie). Wprawdzie nie taki jak narodziny dziecka czy zaćmienie słońca, jednak formuła z olejkiem australijskiego orzecha Makadamia wnika w strukturę suchych i zniszczonych włosów, pomagając je odżywić i wygładzić. SILNE NAWILŻENIE."

SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieś na wilgotne włosy, masuj dobrze spłucz.


Konsystencja szamponu jest w sam raz, a sam szampon jest bardzo wydajny. Na moje długie do pasa włosy wystarczyła niewielka ilość. Prawie zawsze mam problem z rozczesaniem ich po umyciu, a tu PROSZĘ BARDZO- włosy nie wymagały żadnego ,,szarpania" się ze szczotką czy innych, podobnych zabiegów. Myślę, że niejednej kobiecie ten szampon zamieni suche i zniszczone w miękkie, jedwabiście gładkie, lekkie i piękne włosy.
Jestem bardzo zadowolona, bo ten szampon odmienił moje włosy. Polecam osobom, które mają suche i zniszczone włosy. 

Polecam również stosowanie, wypróbowanej przeze mnie odżywki z tej samej serii (250 ml). Dzięki niej włosy są jeszcze bardziej miękkie, wzmocnione i odżywione. 


Jeśli chodzi o cenę, to produkt jest droższy od przeciętnego. Jednak myślę, że warto jest poświęcić trochę grosza dla takiego efektu. Jak tylko skończy mi się moja butelka, biegnę do Rossmana po kolejną;).

CENA: 27,99


1 komentarz:

Gosia testuje pisze...

Chciałabym się z Tobą skontaktować ale nie wiem jak... na moim blogu jest mój mail.

Prześlij komentarz