środa, 14 sierpnia 2013

Moja pierwsza kampania marketingu rekomendacji Streetcom.
Kampania dot. Kapsułek Piorących Ariel, w której miałam okazję wziąć udział jako Ambasadorka.
Paczka Ambasadora zawierała:

-30 kapsułek piorących Ariel, w tym dla mnie: 5 sztuk Ariel Color & Style do prania tkanin kolorowych, 5 sztuk Ariel Mountain Spring do prania tkanin białych i w jasnych kolorach, 5 sztuk Ariel Touch of Lenor Fresh dla dodatkowej świeżości; dla znajomych: 15 sztuk Ariel Color & Style  do prania tkanin kolorowych;
- Przewodnik Ambasadorki
- 18 ulotek informacyjnych o produkcie

WEJDŹ na Streetcom

PODSUMOWANIE
- Wszystkie kapsułki i ulotki zostały rozdane wśród znajomych
- 100% pozytywnych opinii
- raporty wypełnione
- obecnie jestem już po wypełnieniu wszelkich zobowiązań dot. tej kampanii wobec Streetcom.

Jeśli chodzi o kapsułki w mojej prywatnej opinii, to muszę przyznać, że bardzo przypadły mi do gustu. Pięknie pachną, są bardzo delikatne, a przy tym skuteczne. Przetestowałam je osobiście m.in. na śliniaczkach i ubrankach mojego dziecka, których wcześniej za nic nie mogłam doprać. Nie trzeba stosować żadnych dodatkowych płynów, wystarczy położyć kapsułkę na dnie bębna, włożyć pranie i włączyć pralkę. Resztę zrobi juz Ariel.
Udział w tej akcji był dla mnie wielką przyjemnością. Mam nadzieję, że to nie ostatnia moja kampania:)

WEJDŹ na Streetcom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz